Исхрана и здравје


Вода за живот

Вода за живот

Внесот на течности за време на бременоста.

Корисни совети за здрава исхрана и стил на живот за време на бременоста и доењето

Корисни совети за здрава исхрана и стил на живот за време на бременоста и доењето

Корисни совети за здрава исхрана и стил на живот за време на бременоста и доењето

Контролирајте го зголемувањето на телесната тежина

Контролирајте го зголемувањето на телесната тежина

Ако сте загрижени за пребрзото зголемување на телесната тежина, посоветувајте се со доктор. Доколку сте здрави, веројатно ќе ви препорача да се бавите со прилагодлива телесна активност, отколку диета.

Подгответе се за најдоброто мајчино млеко!

Подгответе се за најдоброто мајчино млеко!

Би било добро да ја промените вашата исхрана и да усвоите нови навики на исхрана штом дознаете дека сте трудна. Тоа е еден од наједноставните и најдобрите начини со кои можете да допринесете за здравјето на вашето бебе и на вас самата. За тоа, нудиме неколку совети кои можат да ви помогнат да тргнет

Важни витамини во бременоста

Важни витамини во бременоста

Иако добро се храните, оптимално количество на одредени хранливи состојки, пред се фолна киселина, калциум и железо не е можно да се прими само преку храната.

Треба да јадам за двајца!?

Треба да јадам за двајца!?

Во првото тромесечие од бременоста на Вашето тело не му треба внесување на дополнителна количина калории од вообичаените, додека во следните шест месеци потребно е да се внесат 300 калории повеќе од обично

Недостаток на Витамин Д во бременост

Недостаток на Витамин Д во бременост

За време на бременоста, сериозниот недостаток на Витаминот Д може да биде причина за појава на конгенитален рахитис, фрактури на коските и подоцна да се развие кариес на млечните заби кај детето...